dinsdag 23 september 2014

IronCraft #19

De 19e uitdaging van IronCraft was er ene waar ik genoeg mee kon: maak een UFO af. Nu heb ik een heleboel UFO's liggen waar nog veel tijd in gestoken moet worden, dus die heb ik links laten liggen. Ik heb me gericht op m'n buikdanssjaal:


Een standaard buikdanssjaal is mij te kort, ik krijg 'm wel rond m'n heupen geknoopt maar er blijft dan een stuk zonder versiering te zien. Een extra lange uitvoering was meer dan 2x zo duur als de normale lengte sjaal, dus ik heb 2 normale gekocht en die aan elkaar genaaid. Werkje van niets.........lag al lange tijd met de spelden erin te wachten om onder de naaimachine door te halen.....


En omdat ik toen lekker op dreef was heb ik nog een knutselproject afgerond. Dit stond al belachelijk land in de vensterbank op afwerken te wachten:



dus even doorgezet en hopsakee:


Nu ook maar weer eens de wat grotere UFO's en WIP's tevoorschijn halen om af te werken.....

1 opmerking:

kat zei

So smart sewing the two scarves together, especially if they charge so much more for longer ones.