dinsdag 23 juni 2015

IronCraft #12: Jouw idool, waar je fan van bent

Ja....waar ik fan van ben....van zoveel! Maar inspiratie om er iets mee te doen, niet dus. Gelukkig kwam ik op tijd op het idee iets voor zoonlief te maken (alsof ik dat anders nooit doe...). Hij is groot fan van Donald Duck, de pockets van Donald Duck hebben hem geleerd dat lezen ook leuk kan zijn. En daar ben ik blij om!!!

Iets van/met Donald Duck dus....breien, haken of borduren kost teveel tijd. Krimpfolie dan.....tsja, wat moet hij er dan mee? En toen viel m'n oog op de strijkkralen: een Donald Duck van strijkkralen en dan ophangen voor z'n slaapkamerraam! En jawel hoor, zoonlief was helemaal verguld ermee.  De foto voor het raam wil maar niet lukken, vandaar even zo:

2 opmerkingen:

kat zei

How great that Donald has made him like reading!

Peppy zei

Wat leuk, ik krijg ook helemaal zin om met strijkkralen aan de slag te gaan, bedankt voor de inspiratie!