dinsdag 7 juli 2015

IronCraft #13 en tevens Maandplaatje Juli

De 13e uitdaging van IronCraft is: gebruik woorden, letters, zinnen. Nu heb ik, zover ik mij herinneren kan, nog niet eerder iets met letters of teksten gedaan dus dat was dan wel een keer leuk om te proberen. Ook had ik nog niets met het Maandplaatje Juli gedaan (voor de ATC club) dus dat kon dan mooi gecombineerd worden.

Het maandplaatje is een nostalgisch plaatje van een jongetje met een speelgoed zeilbootje uitkijkend over zee. Ik heb het jongetje met z'n bootje uitgeknipt en op een foto van een camping aan een riviertje geplakt. Ik hou wel van dat contrast tussen nostalgisch en 'modern', foto en tekening. Toen ben ik op zoek gegaan naar een tekst en raar maar waar: dat was nog lastig zeg! Uiteindelijk zag ik het woord 'zomer' staan in de Eismann folder, precies het juiste formaat en ook nog eens in een kleur die bij de ATC paste.


Ondanks het mooie weer kreeg ik geen mooie 'strakke' foto. Ik heb het idee dat m'n camera niet goed meer is (of eens opnieuw ingesteld moet worden).

1 opmerking:

kat zei

It looks like such a pretty spot. Nice job!